MISJA KAMPINOS STAWIA NA PRODUKTY SIECIOWE

mrot-warszataty-kpn-1W dniu 30 maja br. w siedzibie Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej odbyły się kolejne warsztaty w ramach projektu "Rozwój, komercjalizacja i promocja sieciowych produktów turystycznych Województwa Mazowieckiego 2017". Tym razem podczas warsztatów spotkali się partnerzy budujący produkt turystyczny w Kampinoskim Parku Narodowym i jego okolicach.


W spotkaniu udział wzięli:
- Paweł Białecki - Wicestarosta Powiatu Warszawskiego Zachodniego
- Krzysztof Radkowski - Towarzystwo Przyjaciół Kampinoskiego Parku Narodowego
- Sebastian Sosiński - Lokalna Organizacja Turystyczna 3 Rzek
- Marek Odolański - Park Rozrywki Julinek
- Agnieszka Piech - Koordynator produktu sieciowania "Misja Kampinos"
Zainteresowanie projektem wyraziły również Żelazowa Wola, Kampinoski Park Narodowy oraz Muzeum - Miejsce Pamięci Palmiry.

W trakcie warsztatów zastanawiano się jaki jest charakterystyczny element sieciowania na terenie KPN i w jego okolicach. Jednogłośnie określono, że jest to bliskość z przyrodą jaką potencjalny turysty jest w stanie otrzymać. Przyroda stała się parasolem a KPN i jego okolice określono jako obszar identyfikacji turystyki. W ten sposób powstaje pierwszy na Mazowszu obszarowy produkt sieciowania, w którym znajdują się instytucje kulturalne, miejsca pamięci narodowych, rozrywka, sport i rekreacja. Różnorodność tematyczna będzie w stanie zaspokoić potencjalnemu turyście wszelkie jego potrzeby od zdobywania wiedzy po spokój, ciszę i rekreację. Głównym klientem turystycznym dla tego obszaru jest turysta z Warszawy, dlatego budowana oferta będzie spełniała wszelkie jego potrzeby, co nie oznacza że nie jest otwarta również na turystów z całej Polski.

 

 

fb-mrot-warszataty-kpn-2

Zdjęcie: Archiwum MROT