KOLEJNA ŚWIETNA AKCJA PROMOCYJNA PŁOCKA

mrot-plock-weekend-zapolceny-2Po ubiegłorocznym udanym starcie akcji turystyczno-promocyjnej „Płock za pół ceny” w tym roku w terminie 8-10 września Urząd Miasta Płocka wspólnie z Radiem ZET organizuje kolejną edycję tego wydarzenia.  Widać jak ktoś chce, to może!


Plock zaprasza do udziału hotele, restauracje, kawiarnie, puby, sklepy, punkty usługowe, instytucje kulturalne i sportowe oraz miejsca rozrywki. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej www.plockzapolceny.pl. Tam także można znaleźć szczegółowe informacje na temat wydarzenia. Aktualne informacje dostępne są również na Facebooku.

Udział w akcji jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest obniżenie o 50 procent cen przynajmniej części produktów lub usług w zamian za szeroką kampanię promocyjną. Wszystkie partnerskie punkty zostaną także oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby turyści i mieszkańcy łatwo mogli je odnaleźć.

„Płock za pół ceny” ma na celu promocję miasta jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, idealnego na weekendowy lub dłuższy pobyt. Organiztorzy chcą, aby był to wyjątkowy weekend, podczas którego wielu turystów odkryje to miasto. To także doskonała okazja dla mieszkańców Płocka do przetestowania restauracji czy muzeów, których wcześniej nie odwiedzali.

Radio ZET jest partnerem w organizacji akcji „Płock za pół ceny” i to właśnie między innymi na jej antenie wydarzenie będzie szeroko promowane. Radio ZET Gold od kilku lat z powodzeniem realizuje podobne akcje w Toruniu i Bydgoszczy.

Pierwsza edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, zarówno mieszkańców Płocka i województwa, jak i turystów z Polski. Oferta obejmowała aż 128 punktów, a liczbę osób, które z niej skorzystały, oszacowano na ok. 25-30 tys. osób.


fb-mrot-plock-weekend-zapolceny2
Źródło i grafika: UM Płock