MUZYKA NOWYM SPOSOBEM NA PROMOCJĘ HOTELI

mrot-ibis-tu-mieszka-muzykaW ślad za rozwijającym się trendem turystyki weekendowej oraz wzrostem popularności turystycznej Polski jako międzynarodowej destynacji powstaje coraz wiecej hoteli. Konkurencja na rynku wymusza dostosowanie się do często wysublimowanych potrzeb klientów oraz wyróżnienie marki na tle całej branży. Doskonałym przykładem na to jest kampania „ibis. tu mieszka muzyka”, dzięki której wnętrza hoteli z rodziny ibis wypełnią się muzyką. 

 

Inicjatywa marki ibis, której ambasadorką została popularna wokalistka Sarsa, ma zachęcić młodych twórców do zaprezentowania swoich umiejętności w konkursie muzycznym. Na potrzeby kampanii w jednym z warszawskich hoteli rodziny ibis powstaje studio nagraniowe, gdzie najlepsi wykonawcy nagrają swoje utwory pod okiem cenionych producentów.

Ibis i muzyka

 

Muzyka wybrzmiewa we wnętrzach hoteli z rodziny ibis na całym świecie i w różny sposób, zapewniając gościom nowe, ciekawe doświadczenia. W życie właśnie wchodzi projekt kameralnych koncertów podczas których nieznani, lecz obiecujący twórcy muzyczni prezentują swoją twórczość na scenie w hotelach marki ibis. Istnieją pokoje inspirowane muzyką, a w hotelowych przestrzeniach wspólnych goście mogą spróbować swoich sił jako DJ’e i sami wybierać odtwarzane utwory dzięki systemowi Jukebox by Deezer. Marka stale współpracuje z festiwalem Sziget na Węgrzech, w ramach którego została partnerem sceny world music oraz gdzie zapewnia specjalną strefę relaksu dla festiwalowej publiczności.

Poprzez  kampanię „ibis. tu mieszka muzyka” rodzina hoteli ibis nawiązuje też do długiej historii muzyki, która łączy się z podróżowaniem. Hotele są często przystankami w podróżach wielu artystów. To w nich powstawały hity „Satisfaction” grupy Rolling Stones czy „Smoke on the water” Deep Purple. One same też stawały się tematem kultowych piosenek takich, jak „Hotel California” czy „Heartbreak Hotel”. Czerpiąc z tych kontekstów, marka chce przyciągać zdolnych artystów i pomóc im w stawianiu pierwszych kroków w branży muzycznej. W tym celu, w ramach projektu „ibis. Tu mieszka muzyka”, we wnętrzach warszawskiego hotelu ibis Ostrobramska powstanie studio, w którym laureaci konkursu nagrają swoje single.

 „Myślę, że ten oryginalny pomysł nada hotelowi inspirujący, artystyczny klimat. Studio nagraniowe powstanie w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska w drugiej połowie września. Na potrzeby projektu połączone zostaną dwa pokoje hotelowe. W jednym z nich znajdzie się reżyserka, w drugim – kabina nagraniowa. Wielu muzyków pisało swoje utwory w hotelach, my idziemy krok dalej i umożliwimy im również zrealizowanie nagrań.”  – mówi Hanna Bernakiewicz, manager hoteli segmentu ekonomicznego dla Polski i Europy Wschodniej.

Muzyka w hotelach z rodziny ibis ma sprawić, że pobyt w nich stanie się doświadczeniem wykraczającym poza zwykły nocleg. Powstanie w nich przestrzeń komfortu i inspiracji, których jednym z najbardziej wyrazistych źródeł jest właśnie muzyka.

Sarsa pomaga wyłonić młode talenty

Sarsa, dzięki swojemu wyrafinowanemu wizerunkowi i oryginalnej muzyce, inspiruje wielu młodych twórców. Covery jej utworów zdobywają na YouTube’ie wielotysięczną publiczność. Wokalistka, korzystając ze swoich doświadczeń, pomoże teraz początkującym muzykom w rozpoczęciu profesjonalnej kariery scenicznej.

„Z chęcią przyjęłam propozycję wzięcia udział w projekcie muzycznym, do którego zaprosiła mnie rodzina hoteli ibis. Nie jest tajemnicą, że konkursy muzyczne pomogły mi w postawieniu milowych kroków na mojej muzycznej drodze. Myślę, że będzie to świetna okazja dla młodych twórców, żeby pokazać swoje umiejętności szerszej publiczności, a potem spróbować sił w profesjonalnym studiu i na scenie. Tym, czego będę szukać wśród wykonawców będzie, obok talentu czy warsztatu, oryginalny styl i pomysł na siebie. Czekam z niecierpliwością na efekty.” – mówi Sarsa.

Przebieg konkursu

 

Za pośrednictwem platformy internetowej ibis.com/tumieszkamuzyka, która zostanie otwarta 5 września br., młodzi twórcy, zarówno soliści jak i zespoły, mogą wgrać w formie plików audio lub video próbki swoich nagrań. Akceptowane będą oryginalne kompozycje lub covery nagrane domową metodą. Na zamieszczone utwory internauci będą mogli głosować przez dwa tygodnie. Spośród trzydziestu nagrań, które zdobędą najwięcej głosów Sarsa wybierze pięć najlepszych. Autorzy najciekawszych wykonań zostaną zaproszeni na sesje nagraniowe w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, gdzie stworzono w tym celu studio nagraniowe. Tam ich single zostaną zarejestrowane przy wsparciu Dominika Buczkowskiego i Janka Bieleckiego, profesjonalnego duetu producenckiego, na co dzień odpowiedzialnego za produkcję hitów na potrzeby Universal Music. Dzięki nim oryginalne brzmienie zyskują utwory artystów takich jak Sarsa czy Mela Koteluk.

„Pierwszy raz będę miał okazję pracować w studiu stworzonym w hotelu. To będzie z pewnością ciekawe doświadczenie.  – mówi Dominik Buczkowski z Universal Music. Cieszę się też na współpracę  z finalistami konkursu. Na co dzień nagrywamy z uznanymi artystami i mam nadzieję, że nowe talenty, wyłonione w ramach  projektu „ibis. tu mieszka muzyka” kiedyś dołączą do tego grona. Przede wszystkim liczę jednak na dobrą zabawę i dodatkową porcję muzycznych inspiracji z ich strony.” 

Finaliści zaprezentują swoją twórczość na żywo w towarzystwie Sarsy podczas ekskluzywnego koncertu w hotelu ibis.

Rodzina hoteli ibis

O MARCE IBIS
Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels to gwarancja nowoczesności, komfortu i świetnej obsługi w najlepszej cenie.
Ibis nieustannie zmienia się, oferując swym gościom wciąż więcej nowoczesnych rozwiązań, wyższy komfort i większą dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, przestrzenie wspólne o ciepłym, designerskim wystroju, nowoczesną ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz kultywuje atmosferę obsługi motywującą każdego współpracownika. Jakość, solidność i zaangażowanie ibis na rzecz ochrony środowiska są znane na całym świecie.  Powstały w 1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmując czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje ponad tysiącem hoteli i 140 783 pokojami w 65 krajach.

O MARCE IBIS STYLES
Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.
Kreatywność i dobry humor są znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane są w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesiąknięty pozytywną, charakterystyczną, pełną humoru atmosferą. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmujący w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała 389 hoteli w 37 krajach. 

O MARCE IBIS BUDGET
Sprytna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetową markę hoteli AccorHotels.
Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlająca wartości dzielenia się i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukujących niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego bufetu. Usytuowane w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferują bardzo atrakcyjny stosunek jakości do ceny.  Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki liczyła 572 hotele w 17 krajach i kontynuowała międzynarodową ekspansję.

O ACCORHOTELS
Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4200 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.


mrot-ibis-tu-mieszka-muzyka
Źródło i zdjęcie: ibis.com | accorhotels.com