MEET THE BIDDER SMART FAIR 2019

mrot-meet-the-bidder-2019MROT wraz z Warszawską Organizacją Turystyczna były partnerami i współorganizatorami 26-tej edycji MEET THE BIDDER SMART FAIRS. Wydarzenie gościło ponad 300 międzynarodowych ekspertów branży turystycznej - profesjonalnych usługodawców z całego świata oraz organizatorów wyjazdów, którzy reprezentują polskie agencje incentive travel i biura podróży.


Wydarzenie MEET THE BIDDER SMART FAIRS organizowane jest nieprzerwanie od 2011 roku. Poprzednie lata ugruntowały pozycję targów na polskim i międzynarodowym rynku turystycznym, dzięki czemu jest to obecnie jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych organizatorom turystyki wyjazdowej.

Merytoryka oraz przegląd usług dla branży MICE to dominujące, choć nie jedyne powody popularności eventu. Coraz większy popyt na usługi dedykowane FIT (free independent traveller) sprawia, że grono ekspertów reprezentujących m. in. hotele, linie lotnicze, lokalne agencje specjalizujące się w obsłudze turystyki przyjazdowej oraz regionalne i krajowe biura promocji, stale rośnie. Spotkania B2B dotyczą więc organizacji wyjazdów, eventów i konferencji dla grup, luxury travel, a także usług dla turystów indywidualnych (wyjazdy dla par, rodzin, przyjaciół, osób podróżujących solo itp.). Średnia liczba spotkań, którą może odbyć w ciągu dnia jeden odwiedzający to 13-15 merytorycznych rozmów. W tym roku obecni będą reprezentanci m. in. Hiszpanii, Argentyny, Birmy, Chin, Estonii, Grecji, Gruzji, Hawajów i Stanów Zjednoczonych, Jamajki, Korei Południowej, Kuby i Słowenii. To zaledwie 11 z blisko 120 dostawców, dla których polski rynek turystyczny jest przestrzenią z zauważalnym, a przede wszystkim stale rosnącym potencjałem biznesowym. Listę destynacji otwiera Hiszpania, mająca w tej edycji status Diamentowego Partnera wydarzenia. O korzyściach płynących z organizacji eventów, konferencji i incentive w Hiszpanii opowie kilkanaście firm z miast i regionów takich jak: Walencja, Madryt, Katalonia, Andaluzja i Costa del Sol, a hiszpańskie DMC, hotele, venue i convention bureau przygotowały dla uczestników wiele niespodzianek.

Po dniu pełnym angażujących spotkań z organizatorami wyjazdów, event płynnie przeobraził się w ITEx NIGHT, branżową galę, której współgospodarzem był SITE Poland. O stały poziom pozytywnej energii w trakcie trwania wieczoru zadbał Entertainment Partner – ROCK YOUR Business. Noc miała charakter rozrywkowy a integrację gości poprzez wspólne śpiewanie zapewnił jedyny taki koncept w Europie Środkowo-Wschodniej. ROCK YOUR Business z powodzeniem realizuje go od 2017 roku.

Oprócz flagowego eventu MEET THE BIDDER GRAND EDITION po raz drugi zrealizowane zostało wydarzenie skoncentrowane na promocji Warszawy, Mazowsza i Polski - HOSTED BIDDER PROGRAMME. Autorski scenariusz wydarzenia dedykowany jest 30-stu zagranicznym agencjom rynku MICE (m. in. venue finders, event & meeting planners), mając na celu prezentację potencjału Polski w przemyśle spotkań, wzmocnienie pozytywnego, nowoczesnego wizerunku i uwypuklenie charakteru Warszawy i Mazowsza. Owocna współpraca z partnerami branżowymi takimi jak: MAZURKAS DMC, MAZURKAS TRANSPORT, MROT (Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyki), WOT (Warszawska Organizacja Turystyczna) oraz ARCHE HOTELE, po raz kolejny stworzyły okazję, aby podkreślić konkurencyjność i temperament Warszawy, Mazowsza i Polski. Grupa hosted buyers m. in. z Australii, Belgii, Danii, Stanów Zjednoczonych i Włoch wzięła udział w 3-dniowej inspekcji najciekawszych obiektów eventowych i atrakcji regionu. Wydarzenie oraz zaprezentowana oferta eventowa spotkały się z dużym entuzjazmem międzynarodowego środowiska tej branży.

Głównym Partnerem Medialnym tegorocznego przedsięwzięcia jest THINK MICE. Pozostali partnerzy medialni to magazyn Travel Compass, Business Traveller oraz Wasza Turystyka.


mrot-meet-the-bidder-2019
Zdjęcia: J.A.Kwiatkowski/GoodPress
Źrodło: materiały organizatora