Rozwój turystyki w Radomiu

mrot-warsztaty-marka-turystyczna-radom-202012 lutego na zaproszenie Urzędu Miasta gościliśmy z roboczą wizytą w Radomiu. Dyrektor Biura Dorota Zbińkowska oraz Wicedyrektor Iwona Majewska przeprowadziły warsztaty dotyczące kreacji marki turystycznej Radomia oraz jego oferty produktowej.


Podczas warsztatów, w których uczestniczyli przedstawiciele Urzędu Miasta zajmujący się promocją, turystyką, informacją turystyczną, kulturą oraz PR-em rozmawialiśmy jak wykreować markę miasta, na czym oprzeć jego promocję, do jakich unikatowych wyróżników możemy się odwołać.


Osobnym poruszanym tematem była kwestia produktów turystycznych, które będą stanowić magnes przyciągający turystów do Radomia.

Spotkanie było bardzo ciekawe, a jego uczestnicy niezwykle zaangażowani i pełni optymizmu. Warsztaty pokazały, że Radom ma bardzo duży potencjał do budowania oferty turystycznej i kreowania wizerunku miasta.

 

Najważniejsze jednak jest to, że udało się wspólnie stworzyć plan działań do końca roku, aby osiągnąć założone przez Prezydenta Radosława Witkowskiego niezwykle ambitne cele związane z miejscem Radomia na turystycznej mapie Mazowsza, a później Polski.


mrot-warsztaty-marka-turystyczna-radom-2020
Zdjęcie: Dorota Zbińkowska