MROT NA TARGACH WORLDHOTEL

PA133048MROT uczestniczy w Targach WorldHotel odbywających się w Centrum MT Polska w dniach 13-15 października 2015. Głównym celem ekspozycji jest zaprezentowanie możliwości współpracy z branżą hotelarską w ramach projektu Moda na Mazowsze oraz pozyskanie partnerów do współpracy sieciowej dla członków i produktów MROT.

 

Na stoisku MROT z designerskich filiżanek Mody na Mazowsze hebatę popijali Wiceminister Sportu i Turystyki oraz Prezes POT.  

 

- To niepowtarzalna możliwość bezpośredniego kontaktu z właścicielami i kadrą zarządzającą hoteli, moteli, pensjonatów, kwater prywatnych, ośrodków wypoczynkowych, wellness & spa. Dzięki temu możemy nawiazać współpracę i promować Mazowsze przez design, kulinaria i niepowtarzalne atrakcje. Klient hotelowy nie szuka już tylko noclegu, ale również przeżycia emocji i smakowania życia wg swoich potrzeb. Dlatego dla wyróżnienia się tak istotne jest posiadanie produktów lokalnych i regionalnych, których produkcja aktywizuje otoczenie okołoturystyczne i tworzy powiązania sieciowe przynoszące korzyści wszystkim. A produkty lokalne, to oprócz znanych atrakcji turystycznych coraz to nowe oferty aktywności, nowe cykliczne wydarzenia, lokalne i autorskie kulinaria, cydry, wina, jabłka czy w końcu coraz częściej dostrzegane nowoczesne wyroby użytkowe inspirowane miejscowymi wzorami etnicznymi. Taka jest właśnie nasza ekspozycja na targach. Serdecznie zapraszamy na stoisko A-24a - powiedziała Anna Somorowska, Dyrektor Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. 

 

Innowacyjnością produktów Mody na Mazowsze zachwyceni byli m.in. Wiceminister Sportu i Turystyki Tomasz Jędrzejczak, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke, Wicedyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki Elzbieta Wyrwicz i wielu innych znamienitych gości, którzy już na początku targów odwiedzili stoisko MROT. 

 

 

Fot. Jacek Andrzej Kwiatkowski / GoodPress

 

Targi WorldHotel są jedynym wydarzeniem skierowanym wyłącznie do osób związanych bezpośrednio z sektorem hotelarskim. To prestiżowe, biznesowe spotkanie, podczas którego prezentowane są  produkty i usługi oraz najnowsze rozwiązania przeznaczone dla obiektów noclegowych o różnym standardzie.  

 

Targi WorldHotel stwarzają możliwość  zaprezentowania oferty szerokiemu gronu branżowych klientów. Podczas trzech dni wydarzenia wystawcy mają okazję nawiązywać nowe kontakty handlowe, prezentować nowości oraz bezpośrednio sprzedawać swoje produkty. W programie targów znajduje się wiele szkoleń, warsztatów, konferencji i innych spotkań, dzięki którym można nie tylko zdobyć cenną wiedzę, ale również podnieść kwalifikacje zawodowe.

 

Odbiorcy Targów WorldHotel to ściśle dobrana grupa zwiedzających decydujących o zakupie lub mających wpływ na podejmowanie takich decyzji, m.in.:

- właściciele, kadra zarządzająca hoteli / moteli,

- właściciele, kadra zarządzająca pensjonatów / kwater prywatnych

- właściciele, kadra zarządzająca ośrodków wypoczynkowych, wellness & spa i szkoleniowych

- stowarzyszenia i organizacje branżowe

 

 

Więcej informacji: www.worldhotel.pl