WSPÓLNA PROMOCJA KOLEI MAZOWIECKICH I MROT

mrot-konferencja-kmKoleje Mazowieckie i Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna połączą swoje siły przy turystycznej promocji Mazowsza. Przewoźnik właśnie został członkiem MROT. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w siedzibie MROT 10 lipca br., zaprezentowano wspólne działania przewidziane na okres wakacji.


- Chcemy wspierać działania MROT i dać pasażerom naszych pociągów możliwość dowiedzenia się, do jakich atrakcyjnych obiektów na Mazowszu warto się wybrać - powiedział podczas konferencji prasowej Dariusz Grajda, członek zarządu i dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.

- Cieszymy się z tej współpracy, zwłaszcza, że Koleje Mazowieckie są od czerwca członkiem MROT. Dzięki współpracy z Kolejami Mazowieckimi zwiększymy zasięg terytorialny naszej promocji. Na pokładach pociągów przewoźnika chcemy okazjonalnie udostępniać nasz magazyn turystyczny „Moda na Mazowsze” - podkreśliła Dorota Zbińkowska, dyrektor biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

- Chcemy wspólnie z MROT obudować największe atrakcje turystyczne Mazowsza szlakami prowadzącymi do nich, informacjami o nich, o zniżkach, informacjami o miejscach, gdzie można zjeść i przenocować. Jesteśmy przewoźnikiem, który w 100 proc. należy do samorządu wojewódzkiego i działania promocyjne regionu są dla nas czymś naturalnym - dodał Dariusz Grajda.

Zadaniem Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej jest promocja turystyki na Mazowszu oraz produktów i atrakcji, jakie oferuje nasz region. Działania MROT zostaną wsparte przez Koleje Mazowieckie, które zostały członkiem organizacji. Od początku swej działalności przewoźnik nie tylko zapewnia sprawny i bezpieczny dojazd nawet w najodleglejsze zakątki Mazowsza, ale włącza się w działania, których celem jest pokazywanie walorów regionu. Swą działalnością wychodzi nawet dalej, bo aż na Pomorze, uruchamiając co roku wakacyjne połączenie - pociąg „Słoneczny”.

- „Słoneczny” od początku cieszy się dużą popularnością. Ale oprócz możliwości dotarcia w komfortowych warunkach nad morze oferujemy coś, co jest swego rodzaju wartością dodaną. Poprzez towarzyszącą kolejnym edycjom „Słonecznego” akcję promocyjną pn. „Słoneczny wysyp rabatowy” proponujemy skorzystanie ze zniżek w wielu ciekawych miejscach nad morzem, jak restauracje, miejsca rozrywki dla dzieci i dorosłych, a dzięki trwającej już kolejny rok akcji „Koleją do Kultury” podróżni mogą ze zniżką odwiedzić wybrane nadmorskie placówki kultury. Zapraszam także podróżnych „Słonecznego” do sięgnięcia po wydawany przez MROT magazyn „Moda na Mazowsze”, który znajdą na pokładzie naszego wakacyjnego pociągu - powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.

Zasady korzystania z promocji w ramach „Słonecznego wysypu rabatowego” są proste. Osoby kupujące bilet w jednej z wybranych kas biletowych KM (Warszawa Wschodnia, Warszawa Śródmieście – peron 1, Warszawa Zachodnia – hol główny, Warszawa Gdańska) lub u kierownika pociągu, otrzymują kartę z kuponami rabatowymi upoważniającymi do skorzystania z atrakcyjnych zniżek u Partnerów akcji. Kupony można też pobrać ze strony pociągu „Słoneczny” www.sloneczny.mazowieckie.com.pl

Na wakacje Koleje Mazowieckie proponują także skorzystanie z oferty „Bilet turysty”. To oferta świetna dla tych, którzy chcą pozwiedzać Mazowsze. Bilet jest ważny przez dziesięć dni. W tym czasie możemy wybrać trzy dowolne dni i za 67 zł podróżować po Mazowszu na obszarze ograniczonym stacjami: Skierniewice, Kutno, Sierpc, Działdowo, Ostrołęka, Małkinia, Czeremcha, Łuków, Dęblin, Skarżysko-Kamienna, Drzewica. Do biletu wydawany jest karnet, na którym podróżny dokonuje legalizacji rozpoczęcia każdego z trzech dni ważności biletu. Oferta obowiązuje od 1 lipca do 31 sierpnia 2018 r. Bilet można nabyć w kasach i biletomatach.

- Koleje Mazowieckie są naturalnym partnerem dla MROT, a projekty: „Bilet turysty”, „Koleją do Kultury” czy  „Wakacyjny wysyp rabatowy” doskonale wpisują się w misję naszej organizacji. Bardzo się cieszę, że zarząd KM widzi potencjał w naszej współpracy
i w rozwijaniu projektów turystycznych. Dzięki wspólnym działaniom jesteśmy w stanie znacząco zwiększyć zasięg promocji oferty Mazowsza. Liczę również na to, że magazyn turystyczny „Moda na Mazowsze”, wydawany pod patronatem MROT, na stałe zawita
na pokładach Kolei Mazowieckich – powiedziała Dorota Zbińkowska, dyrektor biura MROT.


fb-mrot-km-2

fb-mrot-km-3

IMG 7499

fb-mrot-km-4

fb-mrot-km-1

Zdjęcia: Radek Krupa/MROT, materiały prasowe KM