Jury dwunastej edycji konkursu MP Power Awards® ogłosiło złote trójki w plebiscycie MP Power 12 – czyli wskazało nominowanych do tytułu Powera 2023. Z satysfakcją informujemy, że w kategorii Convention Bureau / Biuro Marketingu Miejsc nominowana do tytułu została Izabela Stelmańska, prezes zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w strukturach której funkcjonuje Mazovia Convention Bureau.
Plebiscyt MP Power 12 wskazuje osoby, które w 2023 roku angażowały się w działania na rzecz branży eventowej, profesjonalistów osiągających sukcesy zawodowe w swojej specjalizacji, wyróżniających się wysokim poziomem etyki zawodowej oraz jakością działania, a także działających na rzecz rozwoju rynku i kreowania dobrych praktyk we współpracy pomiędzy podmiotami działającymi w branży spotkań i wydarzeń. W jedenastej edycji plebiscytu kandydaci do tej nagrody zgłaszani byli przez środowisko branżowe, partnerskie stowarzyszenia oraz jurorów. Spośród propozycji z każdej grupy (branża, stowarzyszenia branżowe, jury MP Power Awards®) zostały wyłonione osoby z największą liczbą zgłoszeń. Otrzymały one stosowną do zajmowanego miejsca w danej grupie liczbę punktów. Na podstawie ich sumy zostały wyłonione najbardziej wpływowe osoby w branży spotkań w 2023 roku. Spośród nich jury plebiscytu MP Power 12 wybrało złote trójki.
MP POWER AWRDS® 2023 — MP POWER 12: ZŁOTE TRÓJKI
Convention Bureau / Biuro Marketingu Miejsc
- Izabela Stelmańska, prezes zarządu, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Mazovia Convention Bureau
- Jan Mazurczak, prezes, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, Poznań Convention Bureau
- Agnieszka Sikorska, dyrektorka, Silesia Convention Bureau
Meeting Planner Korporacyjny – Marketer / Właściciel biznesowy
- Wojciech Kuśpik, prezes zarządu, PTWP
- Joanna Tomiak-Kołtonik, event management supervisor, McDonald’s Polska
- Anna Wojciechowska, menedżer zespołu promocji i sponsoringu, Bank Gospodarstwa Krajowego
Meeting Planner Korporacyjny – Dział Zakupów
- Arkadiusz Furtak, ekspert ds. zakupów, P4
- Magdalena Heinrich, procurement manager PL/CE/Baltics, AstraZeneca Pharma Poland
- Eugeniusz Teslenko, global contracting & procurement commercial lead, creative solutions, meeting & events, sustainability projects, Shell
Meeting Planner – Manager ESG lub CSR
- Karolina Błońska, senior sustainability manager, Jeronimo Martins
- Monika Czokajło, dyrektor Biura Ryzyka ESG, Bank Gospodarstwa Krajowego
- Katarzyna Gaweł, head of diversity, equity, and inclusion, Ringier Axel Springer Polska
Meeting Planner – Stowarzyszenie
- Andrzej Fal, prezes zarządu, Polskie Towarzystwo Zdrowia Publicznego
- Adam Szewczyk, prezes zarządu, Polskie Towarzystwo Biochemiczne
- Zbigniew Tomczak, prezes zarządu, Polskie Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Chorobą Alzheimera
Meeting Planner – Agencja Eventowa
- Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny, Live Age
- Rafał Krawczuk, managing partner, Plej
- Rafał Kupidura, prezes zarządu, Imagine Nation
Meeting Planner – Agencja Incentive Travel
- Agnieszka Słowik, CEO, Flower Travel Incentive
- Cezary Wilemajtys, CEO, United Partners
- Grażyna Woźniczka, współwłaścicielka i dyrektor zarządzająca, Polka Travel
Meeting Planner – DMC/PCO
- Agnieszka Faracik-Leśniak, managing partner, DMC Poland
- Krystyna Gołąbek, CEO, owner, Bussines Service Galop
- Anna Górska, doradca zarządu, Symposium Cracoviense
Dostawca – Venue
- Sara Lamik, managing director, CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna 13
- Dominik Nowacki, dyrektor oddziału Tor Wyścigów Konnych Służewiec, Totalizator Sportowy
- Davide Odella, członek zarządu, Expo XXI Warszawa
Dostawca – Technika Eventowa
- Mateusz Kurlit, CEO, Berrylife
- Marek Wasilewski, właściciel, PRO4MEDIA
- Marcin Wójcicki, dyrektor sprzedaży, Brill AV Media
Dostawca – Catering
- Milena Białobrzeska, dyrektor sprzedaży, Royal Catering
- Elżbieta Nitsze, prezes zarządu Belvedere Gourmet Group
- Emilia Melon-Olchowicz, CEO, Melon Catering
Dostawca Open
- Arkadiusz Ejsak, założyciel, prezes zarządu, Ejsak Group
- Adam Nyk, CEO, ICONYK
- Ewelina Sasin, cofounder, TerGo
W skład jury plebiscytu MP Power 12 wchodzą:
przewodniczący: prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula)
członkowie: Łukasz Adamowicz (Grupa BFC, Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń), Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Żaneta Berus (in2win, SBE), Edyta Dróżdż (Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego, Level+), Agnieszka Chaber-Tomczak (Digital Knowledge Village), Wojciech Cłapiński (El Padre), Michał Czerniak (Brill AV Media), Elena Dawidczyk (Ciech SA), Paula Fanderowska (Kraków5020, SKKP), Krzysztof Gawrych (Eventroom), Andrzej Hulewicz (Mazurkas Travel), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Michał Kozak (Hotel Arłamów), Kamil Kurkiewicz (Siemens Healthineers), Magdalena Maciejewska (Sheraton Grand Warsaw), Katarzyna Michalak (Polpharma), Krzysztof Paradowski (Blu Experience), Rafał Rosiejak (PTWP EEC Members, Jarosław Sądej (Jet Events), Marcin Stolarz (PTWP Event Center), Artur Szczęsny (Rebelia Media Group), Klaudia Szymczak (Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej), Andrzej Zawistowski (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów), Artur Zymerman (Puro Hotels), Sabrina Żymierska (Grupa MTP).
Juror reprezentujący tę samą firmę co osoba nominowana do nagrody MP Power Award nie bierze udziału w obradach w danej kategorii we wszystkich etapach konkursu.
Partnerskie stowarzyszenia branżowe: MPI Poland Chapter, Polska Izba Przemysłu Targowego, Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, SITE Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej / Klub Agencji Eventowych SAR, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.
Partnerem merytorycznym konkursu MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak’s.
Finał dwunastej edycji konkursu MP Power Awards® odbędzie się 22 kwietnia w Teatrze 6. piętro.
Źródło i grafika: Meetingplanner.pl