Dwa dni intensywnej pracy mają za sobą uczestnicy szkolenia „TikTok – podstawy, podstawy nagrywania video” zorganizowanego przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną w ramach działań Laboratorium Inicjatyw Turystycznych.
W tym czasie dowiedzieli się:
– dlaczego warto być na TikToku i jakie korzyści może to przynieść marce,
– jak dobrze wypozycjonować markę na platformie,
– jak działa algorytm i jak robić wideo, by zwiększyć wyświetlenia i zaangażowanie,
– jak analizować TikToki?
Uczestnicy zdobyli przede wszystkim praktyczną wiedzę i wyszli ze szkolenia z nagranymi i zmontowanymi filmami gotowymi do zamieszczenia na platformie TikTok.
Ogromne zainteresowanie szkoleniem, mocno przekraczające możliwości udziału wszystkich chętnych, potwierdza, jak dużą rolę nasi członkowie upatrują w promocji w mediach społecznościowych, zwłaszcza w najszybciej obecnie rozwijającym się narzędziu jakim jest TikTok.
Kluczowym efektem udziału w tym szkoleniu jest rozwój umiejętności i wiedzy, która – wykorzystywana w ramach realizacji zadań zawodowych naszych członków – przyczyni się do promocji województwa mazowieckiego, jego atrakcji i produktów turystycznych, wzmacniając tym samym budowę marki turystycznej regionu.
Funkcjonujące w ramach MROT Laboratorium Inicjatyw Turystycznych stawia na wspólne działanie i innowacyjne rozwiązywanie problemów. Podczas spotkań uczestnicy będą mogli wymieniać się pomysłami i doświadczeniami. Celem LIT jest tworzenie kreatywnej, zaangażowanej społeczności, która będzie napędzać rozwój turystyki na Mazowszu.
Więcej informacji na www.mrot.pl w zakładce LIT.
Zdjęcia: Renata Konewecka / MROT