3. FORUM MROT

W dniach 23-24 stycznia 2025 w Artis Loft Hotel w Mszczonowie odbyło się 3. Forum MROT. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 100 osób reprezentujących większość spośród ponad 150 członków organizacji. W programie spotkania znalazły się 2 intensywne dni warsztatów, szkoleń, wymiany doświadczeń, planowania nowych działań organizacji oraz integracji członków MROT.

Na wstępie pierwszego dnia Dyrektor Biura MROT – Dorota Zbińkowska zaprezentowała podsumowanie działań i projektów zrealizowanych przez MROT w 2024 roku.

W kolejnej części wydarzenia odbyło się 8 sesji warsztatowych reprezentujących 8 kierunków potencjalnego rozwoju działalności MROT. Każdy z uczestników miał możliwość zaproponowania i również przedyskutowania w szerszym gronie swoich pomysłów na rozwój organizacji.

Sesje warsztatowe odbyły się 8 grupach tematycznych:
– City break
– Camping i caravaning
– Aktywnie na Mazowszu
– Wrota historii
– Industrialne Mazowsze
– Folklor i dziedzictwo kulinarne
– Odpoczynek w naturze i turystyka wiejska
– Turystyka biznesowa

Popołudnie to był czas prezentacji i omówienia wyników prac w grupach warsztatowych. Pomysłów i inicjatyw na wspólne działania było tak wiele, że zaskoczyło to nawet organizatorów. To z pewnością dobry prognostyk na dalsze jeszcze większe ożywienie działań MROT w 2025 roku. A podczas wieczornej kolacji, już w nieco swobodniejszej konwencji, był czas na integrację członków organizacji.

Drugi dzień Forum MROT dawał możliwość pozyskania bezcennej wiedzy podczas 5 fantastycznych wykładów/warsztatów prowadzonych przez ekspertów w swoich dziedzinach:
– Remigiusz Siudziński – Praktyczne wykorzystanie danych i sztucznej inteligencji w branży turystycznej.
– Ewa Natkaniec – Jak wykorzystać esencję marki w projektowaniu działań marketingowych.
– Adam Gronau – Nowe trendy w public relations.
– Konrad Telakowiec – Efektywne pozycjonowanie oraz analiza ruchu na stronach internetowych.
– Magdalena Walusiak – Dobra historia w kilku zdaniach, czyli jak pisać, żeby ludzie chcieli czytać.

Mamy nadzieję, że pozytywne efekty marketingowe każdy z uczestników Forum odczuje już niebawem.