27 lutego br. w siedzibie Polskiej Organizacji Turystycznej odbyło się spotkanie kierownictwa POT z przedstawicielami Regionalnych Organizacji Turystycznych podczas którego zaprezentowano Plan Działania POT na 2025 rok. Dokument, pozytywnie zaopiniowany przez Radę POT 18 lutego br. wyznacza kierunki działań na nadchodzący rok i stanowi kontynuację Strategii zarządzania zintegrowaną komunikacją marketingową w turystyce do 2030 roku.
Nowy układ dokumentu, zgodny ze strukturą strategii, obejmuje 9 obszarów strategicznych oraz 36 programów, uzupełnionych o kampanie promocyjne realizowane na rynku krajowym i zagranicznym – w tym przez Zagraniczne Ośrodki POT. W dokumencie znalazły się także szczegółowe zestawienia działań poszczególnych ZOPOT-ów, a także inicjatywy Poland Convention Bureau, planowane kampanie medialne promujące polskie regiony, możliwości wykorzystania najnowszych technologii w promocji turystycznej Polski oraz zaplanowane badania i analizy oraz lista wydarzeń targowych, w których POT weźmie udział w 2025 roku.
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna ściśle współpracuje z POT, a Mazovia Convention Bureau z PCB w działaniach promujących Mazowsze na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem współpracy przy realizacji press tourów dla dziennikarzy zagranicznych oraz study tourów dla touroperatorów zagranicznych posiadających potencjał do rozwoju turystyki przyjazdowej do Polski. Udostępniamy naszym członkom ten dokument, aby mogli zapoznać się z planowanymi inicjatywami i w pełni wykorzystać możliwości współpracy.
Plan działania POT na 2025 rok dostępny jest pod linkiem: Plan działania POT 2025.
Źródło i grafika: Polska Organizacja Turystyczna