PONAD 600 TYSIĘCY ODBIORCÓW KAMPANII WIOSENNE WĘDRÓWKI PO MAZOWSZU

Sądząc po wynikach oglądalności kampania #WiosenneWedrowkiPoMazowszu cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem. Zasięg kampanii przekroczył aż 600 tysięcy odbiorców. Największym powodzeniem cieszyły się Mazowiecki Park Krajobrazowy z 89.961 odbiorcami i 99 polubieniami oraz Kozienicki Park Krajobrazowy z 77.072 odbiorcami i 311 polubieniami.

Dalej w klasyfikacji uplasowały się:

  • Nadbużański Park Krajobrazowy: 61.875 odbiorców
  • Chojnowski Park Krajobrazowy: 57.796 odbiorców
  • Brudzeński Park Krajobrazowy: 56.693 odbiorców
  • Gostynińsko-Włocławski Park Krajobrazowy: 54.145 odbiorców
  • Kampinoski Park Narodowy: 52.769 odbiorców
  • Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy: 50.833 odbiorców
  • Park Krajobrazowy Podlaski Przełom Bugu: 50.397 odbiorców
  • Bolimowski Park Krajobrazowy: 49.484 odbiorców

Zwycięzcom gratulujemy a wszystkich turystów zapraszamy do wędrówek po urokliwych parkach krajobrazowych Mazowsza nie tylko wiosną, ale przez cały rok.

Grafika: MROT