KOLEJNE SPOTKANIE W RAMACH AKADEMII LIDERÓW

MROT współorganizuje w ramach Forum ROT  Akademię Liderów – cykl specjalistycznych szkoleń przeznaczonych dla kadry menadżerskiej regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, funkcjonujących w systemie promocji turystycznej POT-ROT-LOT. W dniu 30.11.2021 odbyło się kolejne, piąte spotkanie z tematyką przewodnią dotyczącą prawidłowego zarządzania marką terytorialną, tworzenia strategi marketingowych i optymalizacji kampanii promocyjnych oraz jakości usług turystycznych.

W spotkaniu wzięli udział eksperci w międzynarodowym składzie: dr Iwo Zmyślony (Uniwersytet Warszawski), Frank Marr / Wielka Brytania (Współzałożyciel AM+A, prezes PRCA Travel and Tourism), Franz Bauer / Austria (Dyrektor: Tourist Board Maria Alm, Hochkönig Tourismus GmbH, Tourist Board Dienten).

Frank Marr przestawił w prezentacji zarządzanie marką na przykładzie walijskiego szlaku oraz słoweńskich Alp Julijskich. Franc Bauer zaprezentował metody działania na rzecz przekształcenia marki sezonowej w markę całoroczną na przykładzie austriackiego regionu Hochkönig. Dr Iwo Zmyślony zaprezentował wykład dotyczący roli lidera w zarządzania marką terytorialną.

Podczas paneli dyskusyjnych głos zabrali również: Agnieszka Kowalkowska – Dyrektor Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej, Katarzyna Batko reprezentująca Lokalną Organizację Turystyczną „Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej” oraz Marcin Filip – Dyrektor Biura Stowarzyszenia „Region Beskidy”.

Kolejne spotkania Akademii Liderów realizowane w wersji hybrydowej odbędą się:
– 7.12 z tematem: fundusze na turystykę,
– 10.12 z tematem: modele zarządzania turystyką.

Projekt dofinansowany został przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii (obecnie Ministerstwo Sportu i Turystyki).