Na polskim rynku debiutuje Promomanager – cyfrowa platforma do samodzielnego tworzenia, przeprowadzania i zarządzania akcjami promocyjnymi w internecie skierowanymi do konsumentów, pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Narzędzie zostało stworzone przez agencję Hagen.
Promomanager to platforma do samodzielnego tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi – konkursami, sprzedażami premiowanymi czy programami motywacyjnymi, skierowanymi zarówno do konsumentów, jaki i pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych.
Wersja Lite Promomanagera może być wykorzystywana na stronach www do tworzenia formularzy kontaktowych, zbierania zapisów na newsletter czy kampanii nakierowanych na pozyskanie leadów. Bardziej rozbudowana – Mini – umożliwia przeprowadzanie konkursów, programów motywacyjnych czy MGM (member gets member). Wariant Midi posiada dodatkowo funkcje konfiguracji bezpiecznego formularza pozyskiwania danych do przekazania nagród oraz automatycznego wydawania nagród – zarówno kodów elektronicznych, jak i przelewów gotówkowych przy zachowaniu podwójnej kontroli – mechanicznej i ludzkiej. W wersji Maxi użytkownicy mają do dyspozycji automatyzację raportowania poprzez integrację Promomanagera ze swoim systemem. Wśród opcji dodatkowych znajdują się m.in. przygotowanie treści regulaminu promocji i zgód marketingowych, zakup domen oraz certyfikatów czy zakodowanie prostej strony dedykowanej działaniu promocyjnemu.
– Promomanager to cyfrowa odpowiedź na potrzeby rynku. Na bazie naszego doświadczenia zdiagnozowaliśmy kilka problemów, z którymi mierzą się klienci przy realizacji akcji promocyjnych. Przede wszystkim nie przeprowadzają tylu kampanii, ile by chcieli – czy to ze względów budżetowych czy czasowych. Kolejnymi są m.in. bezpieczne zbieranie i przechowywanie danych, a także zależność od innych, kiedy np. potrzebują informacji o liczbie pozyskanych leadów. Przeanalizowaliśmy je i doszliśmy do wniosku, że w wielu przypadkach rozwiązaniem byłoby samodzielne przeprowadzanie akcji promocyjnych za pomocą dobrego i bezpiecznego narzędzia. Analogicznie, jak np. w przypadku tworzenia newsletterów za pomocą MailChimpa, GetResponse czy FreshMaila. Tak powstała koncepcja Promomanagera – powiedział Grzegorz Gawin, założyciel i dyrektor generalny agencji Hagen oraz współtwórca Promomanagera.
Narzędzie posiada cztery warianty cenowe (w modelu subskrypcyjnym) oraz dodatkowe opcje. Użytkownicy płacą jednorazowo za stworzenie formularza promocji – w zależności od wybranej opcji od 300 do 9 900 zł netto oraz miesięczny abonament w wysokości 99 zł netto za aktywne konto.
Źródło: materiały prasowe / Zdjęcie: Pixabay