TRENDBOOK NOWEGO MARKETINGU 2023

W ślad za redakcją portalu Nowy Marketing prezentujemy nową odsłonę corocznego, branżowego podsumowania zachodzących zmian – Trendbook Nowego Marketingu 2023. Okazuje się, że wraz z najnowszymi trendami wchodzimy w nowy online’owy wymiar, który może nieco zamieszać w naszej marketingowej świadomości.

W tegorocznej edycji poruszone zostały m.in. następujące tematy:
– możliwości AI i jej wpływ na rynek pracy w branży marketingowej,
– marketing inkluzywny i uwzględnianie w komunikacji reklamowej społeczności, które do tej pory były pomijane lub wykluczane,
– pokolenie Z – dlaczego stało się ważną grupą docelową dla marketerów i jak do niej skutecznie dotrzeć,
– ewolucja social mediów i co z tego wynika dla marketerów i użytkowników.

Życzymy inspirującej lektury!

Link do pobrania opracowania w wersji PDF: https://www.nowymarketing-live.com/