WIOSENNA AKTYWNOŚĆ MEDIALNA MROT

W ostatnim czasie MROT jest bardzo aktywna w sferze medialnej. Oprócz dwóch dużych publikacji w National Geographic Traveler i Forbes Women, Izabela Stelmańska – Prezes Zarządu MROT gościła w telewizyjnych programach informacyjnych: Warszawski dzień w TVP3 Warszawa, Prosto z Mazowsza w TVP3 Warszawa, Nowy dzień w Polsat i Polsat News, gdzie opowiadała o atrakcjach turystycznych i zapraszała na Mazowsze. Dodatkowo na fejsbukowym profilu MROT od 3 tygodni w każdy weekend publikowane są filmy w ramach kampanii promocyjnych „Mazowiecka wieś zaprasza” i „Tradycje mazowieckiej wsi” współfinansowanych przez Krajową Sieć Obszarów Wiejskich. W każdą sobotę prezentowane są też mapy i przewodniki turystyczne po Mazowszu. Akcja potrwa aż do lata. Działania te mają na celu promocję zróżnicowanych atrakcji Mazowsza na sezon wiosenno-letni i zaprezentowanie szerszej publiczności różnych aspektów działalności MROT, co pozwoli zachęcić do współpracy nowych partnerów.