Mazovia Convention Bureau nie mogło zabraknąć podczas jubileuszowej 10. edycji spotkania THINK MICE Mashup Meetings, która miała miejsce 7 września w Hotelu Bellotto w Warszawie. Głównym celem wydarzenia było tworzenie możliwości networkingowych oraz analiza kondycji branży MICE i jej trendów, a także próba zrozumienia, jak przyszłość tego sektora może kształtować się w przyszłości.
W trakcie wydarzenia odbył się panel pt. „Spotkanie w renesansowym stylu. Czy to prawdziwe ożywienie czy kolejne wyzwania?” Moderatorem dyskusji był Michał Zalewski z Dobrze Powiedziane, a udział wzięli przedstawiciele stowarzyszeń związanych z przemysłem spotkań w Polsce:
- Żaneta Berus (Stowarzyszenie Branży Eventowej),
- Paula Fanderowska (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce),
- Grażyna Grot-Duziak (SITE Poland),
- Olga Krzemińska-Zasadzka (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel),
- Rafał Kupidura (Klub Agencji Eventowych SAR),
- Barbara Świderska (MPI Poland Chapter).
Podczas niezwykle ciekawej debaty jej uczestnicy poruszyli wiele zagadnień ważnych dla branży spotkań m.in.: dotyczących ESG i zrównoważonej turystyki, kosztów prowadzenia działalności oraz budowania relacji z klientami.
Mazovia Convention Bureau była silver partnerem wydarzenia, przekazując również 3 podwójne vouchery do Winnicy Dwórzno na zwiedzanie wraz z degustacją.
To kolejne wydarzenie, w którym MCB jest partnerem. Budujemy wizerunek branży spotkań na Mazowszu!
Zdjęcia: Think Mice