PRZEMYSŁ SPOTKAŃ 2.0

Dziewiąta edycja Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 22–23 kwietnia. Wydarzenie w formule online będzie poświęcone zmianom na rynku spotkań w Polsce i na świecie. Wszystkie sesje merytoryczne tegorocznego Meetings Week Poland odbędą się jednego dnia – 22 kwietnia i będą streamowane do sieci.

Finałem MWP 2021 będzie gala wręczenia nagród MP Power Awards, która odbędzie się 23 kwietnia. Wydarzenie tradycyjnie organizowane jest przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizację Turystyczną Poland Convention Bureau, Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl.

Tematykę wszystkich wystąpień i debat podczas Meetings Week Poland łączy wspólny mianownik: Przemysł spotkań 2.0. Prelegenci będą szukali odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej, oraz rozmawiali o nowej rzeczywistości, jaka może być wykreowana dzięki różnego rodzaju spotkaniom.

Cytując Miltona Fridmana „tylko kryzys wywołuje prawdziwe zmiany” stawiamy śmiałą i nieuniknioną tezę, że naszym celem teraz jest odbudowa nie tylko branży, ale całej społeczności skupionej wokół naszego sektora. Aby pobudzić popyt na nasze usługi musimy wsłuchać się w oczekiwania naszych klientów i partnerów.
A co oni teraz mówią? Czy nam ufają? Czego oczekują? Światowe trendy zmierzają w kierunku „legacy”, „inclusivity”, „sustainability”, „engagement”, „new business models”. A jak się ma względem tego nasz polski rynek spotkań, jakie zmiany zaszły i z czym musimy się zmierzyć? Jest wiele pytań i wiele wyzwań. Podczas sesji tegorocznej edycji Meetings Week Poland rozmowy z ekspertami dotczyć będą „nowej rzeczywistości” kongresów, eventów, incentive travel.

Więcej informacji i zgłoszenia: https://meetingsweek.pl/