W piątek 4 listopada br. odbyły się pierwsze warsztaty w ramach 2. edycji projektu „Akademia Liderów – podniesienie kompetencji zawodowych kadry menadżerskiej na temat zarządzania destynacją turystyczną i jakością produktów turystycznych” organizowanego przez Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych, którego MROT jest aktywnym członkiem.
Pierwsze z cyklu 5 spotkań Akademii Liderów otworzył Rafał Szmytke – Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, która jest partnerem projektu.
Wykład pt. „Skuteczne kampanie promocyjne w turystyce – dobre praktyki. Czy potrzebna nam odwaga w komunikacji marketingowej destynacji?” poprowadziła dr hab. Magdalena Florek.
W panelu eksperckim Dyrektor Biura MROT – Dorota Zbińkowska podzieliła się doświadczeniami organizacji dotyczącymi niestandardowych działań marketingowych wykorzystanych na Mazowszu, które przyniosły ponadprzeciętne efekty promocyjne.
Wkrótce kolejne spotkania spośród 5 zaplanowanych w aktualnej edycji projektu.
Projekt został dofinansowany ze środków Ministerstwo Sportu i Turystyki