Czy zarezerwowaliście już czas na Forum Branży Eventowej FBE 15 stycznia w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO XXI w Warszawie? Czekamy na Ciebie na stoisku Warszawy i Mazowsza (hala Brief, A37), gdzie o 12:00 i 15:00 możesz wziąć udział w odbędą się Happy Hour. Spróbuj kulinarnych specjałów Warszawy i Mazowsza, wygraj pobyty w hotelach, vouchery do restauracji, wejściówki do atrakcji i wiele, wiele więcej.
Poznaj oferty współpracy partnerów naszej ekspozycji:
– Warszawska Organizacja Turystyczna
– Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
– Restauracja Belvedere
– InterContinental Warsaw
– Hotel Narvil Conference & Spa
– Warsaw Presidential Hotel
– Muzeum Polskiej Wódki
– Sofitel Warsaw Victoria
– Sheraton Grand Warsaw
– Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów
– Adventure Warsaw
– Suntago
– Crowne Plaza Warsaw – The Hub
– Muzeum Gazowni Warszawskiej
– Digital Knowledge Village
– Pałac Żółwin
– #RPRO Radek Lankiewicz
– Ogólnopolska Spółdzielnia Turystyczna Gromada
– Everal
Forum Branży Eventowej to największe spotkanie ludzi związanych z realizacją wydarzeń. Bogaty program merytoryczny, dwie sceny, ponad 2.000 uczestników i ponad 150 wystawców. W wydarzeniu rokrocznie biorą udział agencje eventowe, agencje marketingowe, agencje PR, klienci końcowi, agencje incentive travel, wedding plannerzy, organizatorzy targów, kongresów i festiwali. Eventy są kluczowe dla działań wizerunkowych i sprzedażowych przedsiębiorstw oraz miejscowości. Nie do przecenienia jest także ich rola w integrowaniu i motywowaniu zespołów. Dlatego Forum Branży Eventowej to punkt obowiązkowy każdego marketingowca, HR’owca, zakupowca, PR’owca oraz oczywiście profesjonalistów z branży MICE. Forum towarzyszy strefa ekspozycyjna, w której prezentują się wyselekcjonowani dostawcy.
Bezpłatna rezerwacja tylko do 13 stycznia do godziny 15:00 pod linkiem: https://forumbranzyeventowej.pl/#rejestracja
Zapraszamy!