Mamy wielką przyjemność poinformować, że Warszawa, jako jedyne miasto w Polsce, została nominowana w prestiżowym konkursie European Best Destinations 2023. Tytuł European Best Destination przyznawany jest od 2009 roku przez organizację o tej samej nazwie z siedzibą w Brukseli. Organizacja współpracuje z kilkuset destynacjami oraz z Komisją Europejską, aby promować turystykę i kulturę w Europie.
Oznacza to, że Stolica i największy rynek emisyjny dla naszego regionu, znalazły się w gronie najbardziej atrakcyjnych turystycznie europejskich miast i regionów.
Aby otrzymać tytuł European Best Destinations 2023 musimy wygrać głosowanie z pozostałymi laureatami.
Głosowanie odbędzie się w terminie od 20 stycznia do 10 lutego. W głosowaniu mogą wziąć udział wszyscy, niezależnie od wieku i miejsca zamieszkania. Aby oddać głos, należy wejść na stronę www.glosujnawarszawe.pl i zagłosować na stolicę.
W trakcie plebiscytu będziemy prowadzić intensywną kampanię, która ma na celu zachęcenie mieszkańców i przyjezdnych do wsparcia kandydatury stolicy. W kampanii będą wykorzystywane zarówno nośniki online jak i w przestrzeni Warszawy.
Zachęcamy gorąco do współpracy, ponieważ mamy niepowtarzalną okazję, aby turyści z całego świata poznali walory naszego regionu. Liczy się każdy głos i mamy nadzieję, że pomożecie Państwo zdobyć nam ich jak najwięcej.
Zwracamy się z prośbą o pomoc w propagowaniu konkursu.
Wspomóc kampanię mogą Państwo na wiele sposobów, między innymi poprzez:
– publikację postów na profilach SoMe (FB, IG, TT, LinkedIn, TikTok)
– umieszczenie banerów na stronie internetowej,
– zamieszczenie animacji/ grafiki na ekranach tv oraz w info kioskach,
– przekazywanie ulotek klientom/partnerom oraz bezpośrednie zachęcanie do udziału w plebiscycie,
– ekspozycję plakatów drukowanych. Dostępne są plakaty w formacie B2 i mniejsze A4 (głównie do ekspozycji w ramkach w małej przestrzeni, np. windy). Możliwość wydrukowania także formacie B3,
– przygotowanie treści i wysyłkę poprzez newsletter,
– przesłanie/przekazanie informacji o plebiscycie bezpośrednio do pracowników oraz zachęcanie ich do codziennego oddawania głosów,
– przekazania informacji wraz z prośbami o głosowanie do grup które moderujecie na portalach społecznościowych lub do grup których jesteście członkami.
W załączniku przesyłamy podstawowe formaty grafik: https://bit.ly/3GqPyMl
Komunikację rozpoczynamy w dniu 20 stycznia.
Wszelkie informacje dotyczące konkursu oraz dodatkowe formaty grafik można uzyskać od Adama Pawliszaka: a.pawliszak@mrot.pl, tel. 531 941 196.