Społeczna Akademia Nauk (SAN) we współpracy z Kadryturystyki.pl oraz Green Officer Agata Delmaczyńska (Ecogiq Agata Delmaczyńska) zaprasza uczniów szkół średnich do udziału w „Konkursie wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce”.
Konkurs odbędzie się 11 grudnia 2024 o godz. 10.00 przy ul. Łuckiej 11 w Warszawie, w auli 6 Społecznej Akademii Nauk. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas III, IV i V szkół średnich, w szczególności z województwa mazowieckiego, o profilu „technik organizacji turystyki” lub „technik hotelarstwa” oraz zainteresowanych turystyką. Do konkursu zgłaszać się mogą również uczniowie uczęszczający do szkół średnich w miejscowościach graniczących z województwem mazowieckim.
Celami konkursu są:
– rozwijanie zainteresowań uczniów w zakresie wiedzy i umiejętności przydatnych w dalszej edukacji na kierunkach studiów takich jak: turystyka i rekreacja czy zarządzanie oraz do pracy w sektorze turystycznym,
– inspirowanie młodzieży do odkrywania potencjału turystyki jako ścieżki kariery,
– sprawdzenie wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczniów podczas warsztatów,
– umożliwienie zdobycia cennego doświadczenia uczniom szkół średnich z branży turystycznej,
– zachęcanie uczniów do myślenia kreatywnego i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta i zarządzania turystyką,
– umożliwienie młodzieży nawiązania kontaktów z profesjonalistami z branży turystycznej, co może pomóc w rozpoznaniu przyszłych możliwości zawodowych i w rozwoju kariery.
Konkurs składa się z dwóch części: testu wiedzy oraz pytań otwartych i obejmuje wiedzę z zakresu tematów poruszanych w trakcie warsztatów oraz zdobytą na podstawie podanych źródeł literaturowych.
Dziesięciu uczestników, którzy uzyskają kolejno największą liczbę punktów, uzyska tytuł laureata oraz otrzyma dyplom i nagrody przewidziane przez organizatora. Przewidziano także wyróżnienia dla dziesięciu kolejnych uczestników, od miejsca 11. do 20..
Wyniki „Konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce” zostaną ogłoszone 18 grudnia 2024 roku na stronie internetowej Uczelni, a wręczenie nagród laureatom odbędzie się w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie.
Aby wspomóc uczestników konkursu w zdobyciu wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta w turystyce, przydatnych w dalszej edukacji na studiach wyższych, niezbędnych zarówno w codziennej pracy w sektorze turystycznym, jak i podczas konkursowych zmagań, uczelnia przygotowała serię warsztatów:
Warsztat 1 – Obsługa klienta w biurze podróży (nagranie wideo),
Warsztat 2 – Obsługa klienta podczas imprezy turystycznej (warsztat on-line),
Warsztat 3 – Obsługa klienta w hotelu (warsztat stacjonarny w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie przy ul. Łuckiej 11).
Udział w warsztatach na temat obsługi klienta w turystyce jest dobrowolny i bezpłatny.
Zgłoszenia zarówno na warsztaty, jak i do konkursu odbywają się poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie konkursu i trwają do 18 listopada 2024 roku. Osoby zainteresowane udziałem mogą zdecydować, czy chcą wziąć udział wyłącznie w konkursie, tylko w warsztatach (istnieje możliwość wyboru sesji), czy też skorzystać z obu opcji.
Więcej informacji na temat konkursu i warsztatów znajduje się na stronie konkursu: https://san.edu.pl/kandydat/konkursy/konkurs-wiedzy-i-umiejetnosci-turystycznych-obsluga-klienta-w-turystyce oraz w dostępnym na tej stronie Regulaminie.
Źródło, zdjęcie, grafika: Społeczna Akademia Nauk