Od początku września rozpoczęliśmy nabór do systemu rekomendacji dla Profesjonalnych Organizatorów Spotkań na Mazowszu! To pierwsza tego typu inicjatywa w regionie zainicjowana przez Mazovia Convention Bureau.
System rekomendacji dla Profesjonalnych Organizatorów Spotkań (PCO – Professional Congress Organizers) jest przeznaczony dla podmiotów wyspecjalizowanych w planowaniu i organizacji kongresów, konferencji i innych wydarzeń biznesowych, prowadzących działalność na terenie województwa mazowieckiego.
Rekomendację mogą uzyskać podmioty gospodarcze wyspecjalizowane w planowaniu i organizacji wydarzeń, posiadające odpowiednie doświadczenie organizacyjne, zaplecze techniczne oraz przeszkolony zespół pracowników umożliwiający pełną realizację kongresów, konferencji i innych wydarzeń biznesowych na terenie województwa mazowieckiego.
Aby otrzymać rekomendację PCO od Mazovia Convention Bureau, podmiot aplikujący o rekomendację musi spełnić następujące warunki:
1) prowadzić działalność na terenie województwa mazowieckiego;
2) posiadać aktualny wpisu do rejestru Marszałka Województwa Mazowieckiego, lub jego odpisu, potwierdzającego prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizacji kongresów i konferencji;
3) wypełnić wniosek o rekomendację (załącznik nr 1), dostępny na stronie www.mrot.pl
4) przedstawić wykaz (załącznik nr 2) 5 zorganizowanych wydarzeń w formie stacjonarnej w województwie mazowieckim (z wyłączeniem Warszawy): w tym 1 dla co najmniej 250 uczestników i 4 dla co najmniej 100 uczestników;
5) przedstawić referencje od minimum 3 podmiotów, będących zleceniodawcami, poświadczające organizację wydarzenia;
6) przedstawić ofertę firmy w formie prezentacji multimedialnej, bądź oferty w pliku PDF.
Szczegółowe warunki rekomendacji oraz zasady systemu znajdują się w regulaminie.
Kontakt oraz dane do wysyłki wniosku z załącznikami: m.first@mrot.pl.
Załączniki: