Już 12 kwietnia odbędzie się 14. edycja jednej z najważniejszych konferencji branży turystycznej w Polsce – Nowych Trendów w Turystyce. Spotkanie odbędzie się tradycyjnie w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Wydarzenie odbywa się pod honorowym patronatem prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Podczas konferencji nie zabraknie najnowszych informacji i trendów ze świata turystyki, a także ciekawych prelekcji i wykładów prowadzonych przez uznanych ekspertów. 12 kwietnia tematyka dotyczyć będzie czterech głównych obszarów: statystyki w turystyce, marketingu miejsc, turystyki doświadczeń oraz turystyki zrównoważonej:
– Dane statystyczne oraz metody opracowywania analiz z pewnością przysłużą się lepszemu planowaniu działań i efektywnemu dobieraniu usług do potrzeb klientów.
– Marketing miejsc pomoże wybrać perełki z Waszej oferty i odpowiednio wykorzystać je w celu skutecznej promocji. Najlepsi eksperci z agencji reklamowych opowiedzą o swoich doświadczeniach i projektach turystycznych.
– Z kolei turystyka doświadczeń to temat, który z powodzeniem wykorzystacie przy konstruowaniu atrakcyjnej oferty. Spojrzenie na temat oczami turysty to niezmiennie podstawa efektywnego działania.
– Turystyka zrównoważona pozwoli poznać najnowsze światowe trendy, które sprawiają, że ruch turystyczny przynosi pozytywne efekty dla całej lokalnej społeczności nie będąc uciążliwym.
Specjalnym tematem 14 edycji będzie… turystyka filmowa! Organizatorzy opowiedzą o współpracy z funduszami filmowymi, ekipami filmowymi i o tym, jak wykorzystać filmowy potencjał lokacji znanych z serialowych historii w branży turystycznej.
Wśród ekspertów m.in.: Jarosław Szczygieł (Standardy ekologiczne, jako sposób zdefiniowania turystyki zrównoważonej), Kamil Czajkowski (Co w prasie turystycznej piszczy, czyli poranna prasówka), Kaja Szafrańska (O podróżach szlakami filmowymi), Gdańska Komisja Filmowa wraz z gośćmi (O współpracy branży turystycznej z producentami i regionalnymi komisjami filmowymi), reprezentant Agencji White Bits (Wykorzystanie AI w marketingu). Z kolei od dyrektora ZOPOT Praga, Pavla Trojana dowiemy się jaka jest specyfika czeskiego rynku turystycznego i dlaczego Polska stała się nową Chorwacją dla naszych południowych sąsiadów. Także sponsor główny, firma Mastercard będzie miała swój panel, który poświęci statystyce w branży turystycznej.
Konferencja odbędzie się zarówno w formie standardowej, jak i on-line. Wydarzenie poprowadzi Michał Zalewski. Dzień wcześniej, 11 kwietnia zapraszamy na spacer filmowy z przewodnikiem. Poprowadzony będzie on szlakiem najbardziej znanych oraz najnowszych produkcji, które wykorzystały gdańskie plenery.
Szczegóły oraz bilety na stronie: www.newtrendsintourism.com
Źródło i zdjęcie: Nowe trendy w turystyce