W pięknych okolicznościach złotej polskiej jesieni 16 dziennikarzy i influencerów mediów turystycznych i lifestylowych w trakcie 2 dni wyjazdów studyjnych przemierzyło ponad 550 km i zwiedziło 8 obiektów turystyki wiejskiej, gdzie mogło porozmawiać z ich właścicielami o aktualnej kondycji branży turystycznej i trendach w rozwoju wypoczynku na wsi. Wyprawa i możliwość bezpośredniego kontaktu z przyrodą, kulinariami i co najważniejsze właścicielami obiektów, po raz kolejny potwierdziła, że turystyka to ludzie. Ludzie z pasją, przyjaźni i otwarci – dobrze, że mamy takich na Mazowszu.
Podczas 2 wyjazdów studyjnych dziennikarze odwiedzili:
Sielski Dom i Ogród
Dom nad Wierzbami
Siedlisko Leluja
Agroturystyka Żabi Raj
Gospodarstwo Agroturystyczne Sielanka-Raciąż
Ale-Wioska
Leśniczówka Paryż
Osiedlisko nad Soną
W jesiennych press tourach MROT udział wzięli influencerzy i dziennikarze publikujący w social mediach, internecie, prasie i radio reprezentujący następujące redakcje:
Super Express Warszawa
Nowa Turystyka
Warszawa i Okolice
InterPressPhoto
Radiospacja
Travelki
National Geographic Traveler
Wiadomości Turystyczne
Rynek Turystyczny
All Inclusive
Świat Podróże Kultura
MotywMedia.pl
Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW
Vistula University
Moda na Mazowsze
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
Dziękujemy za udział i czekamy na publikacje o mazowieckiej wsi – atrakcyjnej, bezpiecznej i gościnnej
Zadanie publiczne pn. „Mazowiecka Wieś – atrakcyjna, bezpieczna, gościnna – wsparcie rozwoju i promocja turystyki na obszarach wiejskich na Mazowszu” dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą umową nr 2023/0012/0118/UDOT/DT/BP z dnia 22 maja 2023 r.
Zdjęcia: Archiwum MROT