Mazovia Convention Bureau uruchomiło kolejny nabór do systemu rekomendacji dla profesjonalnych organizatorów spotkań, który skierowany jest do firm specjalizujących się w organizacji różnorodnych wydarzeń biznesowych.
Aby uzyskać rekomendację, firmy muszą spełnić określone wymagania. Wnioskujący musi posiadać wpis w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego, co potwierdza ich prawo do organizacji wydarzeń. Dodatkowo, kandydaci muszą złożyć wniosek i przedstawić dowody na zorganizowanie przynajmniej pięciu wydarzeń w województwie, z czego jedno powinno mieć co najmniej 250 uczestników, a pozostałe – minimum 100 uczestników. Wymagane są również referencje od przynajmniej trzech zleceniodawców. Oferta firmy musi być przedstawiona w formie prezentacji multimedialnej lub pliku PDF.
Rekomendacja jest przyznawana na okres dwóch lat (2025-2026) i informacja o niej będzie dostępna na stronie internetowej Mazovia Convention Bureau oraz jej profilach w mediach społecznościowych.
Rekomendowane firmy mogą liczyć na wsparcie w organizacji spotkań oraz promocję swoich usług. Mazovia Convention Bureau będzie również polecać je do programu rekomendacji Profesjonalnych Organizatorów Kongresów prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną – Poland Convention Bureau.
Firmy z rekomendacją będą musiały dostarczać informacje o zorganizowanych oraz planowanych wydarzeniach, co będzie służyło celom statystycznym.
Wnioski należy przesyłać drogą mailową, a szczegółowe informacje oraz pliki są dostępne w linku: https://mazoviaconvention.pl/recommendation-system/.
Źródło: MCB