W dniach od 28 stycznia do 8 lutego, czyli w okresie „mazowieckich” ferii szkolnych MROT prowadził kampanię promocyjną #aktywne ferie na Mazowszu na profilu „Moda na Mazowsze” na platformach Facebook i Instagram. Akcja obejmująca publikację 10 postów spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem Internautów, o czym świadczą statystyki: łączny zasięg 468.565 niepowtarzalnych odbiorców i 642.581 wyświetlenia.
Obiekty promowane podczas kampanii to niewątpliwe atrakcje Mazowsza:
– Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
– Twierdza Modlin
– Miejski Ośrodek Kultury w Siedlcach
– Wąskotorówki – Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie i Piaseczyńsko-Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
– Miasto Warszawa – iluminacje i lodowiska
– Park Nauki Torus w Ciechanowie
– Park Wodny Suntago
– Miasto Płock i jego atrakcje
– Skansen Ziemi Radomskiej
TOP3 czyli obiekty, które cieszyły się największym zainteresowaniem to:
– Wąskotorówki – Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie i Piaseczyńsko-Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
– Miasto Płock i jego atrakcje
– Twierdza Modlin
Gratulujemy i zapraszamy na Mazowsze przez cały rok!