Właściciel firmy marketingowej MK Marketing, zajmującej się zarządzaniem marketingiem i sprzedażą dla branży hotelarskiej. Dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży w sieci hoteli Gromada. W wolnym czasie redaktor w „All Inclusive – turystyczny magazyn o podróżach”, gdzie pisze teksty o podróżach do Włoch. Od 13 grudnia Członek Zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Dotychczasowa kariera zawodowa: dyrektor sprzedaży i marketingu w Sieci Apartamentów Sun & Snow. Wcześniej związany z Grupą Uzdrowiska Polskie (m.in. Uzdrowisko Konstancin oraz Uzdrowisko Nałęczów). Przez 10 lat koordynował działania związane z marketingiem i sprzedażą w centrali spółki Geovita (14 hoteli i ośrodków wypoczynkowo-szkoleniowych w Polsce – obecnie należącej do Polskiego Holdingu Hotelowego). Karierę rozpoczął w 1998 roku w hotelu Gromada w Warszawie a następnie jako Kierownik Marketingu w Centrali Gromady. Absolwent wydziału turystyki i rekreacji na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz podyplomowo wydziału zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Pasje to podróże po Polsce oraz po Europie (zaplanowane przez siebie od A do Z), historia Polski w dwudziestoleciu międzywojennym oraz marketing hotelarski i turystyczny. W wolnym czasie pływa, jeździ na rowerze, fotografuje i poszerza wiedzę o polskiej turystyce.
Adres mailowy: m.kolankiewicz@gromada.pl