W dniach od 31 marca do 1 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się konferencja New Trends in Tourism. Podczas 12. edycji tego wydarzenia będzie okazja do wysłuchania ekspertów branżowych z Polski, Stanów Zjednoczonych, Izraela czy Wielkiej Brytanii.
Konferencja New Trends in Tourism to wydarzenie, podczas którego na przestrzeni lat zmieniała się formuła, ale jedno pozostaje niezmienne – ogrom wiedzy dotyczący najnowszych trendów w turystyce.
New Trends in Tourism to wyjątkowe miejsce, ponieważ tutaj spotykamy strategów, marketerów, ludzi od social media, ale także tych, którzy zajmują się nowymi technologiami. To wszystko w jednym miejscu daje człowiekowi związanemu z branżą niezwykły insight – mówi Maciej Kautz, jeden z najlepszych, inspirujących mówców oraz aktywny uczestnik wydarzenia.
12. edycja odbędzie się z udziałem ekspertów z Polski i świata. Do tej pory swoje przybycie potwierdzili: Justin Reid, marketer świadomych podróży z TripAdvisor, Eran Ketter, lider myśli turystycznej, Doug Lansky, pisarz oraz Marta Mills, specjalistka do spraw turystyki zrównoważonej. Z grona polskich prelegentów należy wymienić Piotra Buckiego, edukatora i mówcę.
Udział w New Trends in Tourism 2022 umożliwia poszerzenie wiedzy dotyczącej turystyki zrównoważonej, marketingu nieoczywistego, zarządzania czy marketingu kierunku. Podczas warsztatów odbywających się 31 marca, uczestnicy będą mieli okazję nie tylko zdobyć praktyczną wiedzę, poznać trendy i sprawdzone strategie rozwoju biznesu, ale również nawiązać bardzo cenne kontakty z osobami z branży. Temu służyć ma również wieczór networkingowy, który odbędzie się drugiego dnia konferencji. Nieformalne spotkanie w gronie ludzi z branży pozwoli nawiązać znajomości, które mogą być początkiem cennych relacji biznesowych.
Podobna możliwość czeka na uczestników 2 kwietnia. Na ten dzień organizatorzy zaplanowali wycieczki fakultatywne po Gdańsku Pierwsza umożliwia poznanie miasta od strony wody, podczas rejsu jachtem. W drugim przypadku chętni będą mogli odbyć Spacer Szlakiem Piwnym zakończony degustacją piw w Nowym Browarze Gdańskim.
To świetna okazja nie tylko do innego spojrzenia na miejsce z 1000-letnią historią, ale również nawiązania relacji biznesowych w nieformalnej atmosferze – zapewniają organizatorzy.
Konferencja odbędzie się w formule hybrydowej. Do 25 lutego istnieje możliwość zakupu pakietów Early Bird w promocyjnych cenach. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.newtrendsintourism.com.
Organizatorem wydarzenia jest Gdańsk Convention Bureau, a honorowym patronatem objęła je Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.
Źródło i zdjęcie: NTT