Sądząc po wynikach oglądalności kampania #WiosenneWedrowkiPoMazowszu cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem. Zasięg kampanii przekroczył aż 600 tysięcy odbiorców. Największym powodzeniem cieszyły się Mazowiecki Park Krajobrazowy z 89.961 odbiorcami i 99 polubieniami oraz Kozienicki Park Krajobrazowy z 77.072 odbiorcami i 311 polubieniami.
Dalej w klasyfikacji uplasowały się:
- Nadbużański Park Krajobrazowy: 61.875 odbiorców
- Chojnowski Park Krajobrazowy: 57.796 odbiorców
- Brudzeński Park Krajobrazowy: 56.693 odbiorców
- Gostynińsko-Włocławski Park Krajobrazowy: 54.145 odbiorców
- Kampinoski Park Narodowy: 52.769 odbiorców
- Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy: 50.833 odbiorców
- Park Krajobrazowy Podlaski Przełom Bugu: 50.397 odbiorców
- Bolimowski Park Krajobrazowy: 49.484 odbiorców
Zwycięzcom gratulujemy a wszystkich turystów zapraszamy do wędrówek po urokliwych parkach krajobrazowych Mazowsza nie tylko wiosną, ale przez cały rok.
Grafika: MROT