W pięknych okolicznościach złotej polskiej jesieni 16 dziennikarzy i influencerów mediów turystycznych i lifestylowych w trakcie 2 dni wyjazdów studyjnych przemierzyło ponad 550 km i zwiedziło 8 obiektów turystyki wiejskiej, gdzie mogło porozmawiać z ich właścicielami o aktualnej kondycji branży turystycznej i trendach w rozwoju wypoczynku na wsi. Wyprawa i możliwość bezpośredniego kontaktu z przyrodą, kulinariami i co najważniejsze właścicielami obiektów, po raz kolejny potwierdziła, że turystyka to ludzie. Ludzie z pasją, przyjaźni i otwarci – dobrze, że mamy takich na Mazowszu.
Podczas 2 wyjazdów studyjnych dziennikarze odwiedzili:
👉 Sielski Dom i Ogród
👉 Dom nad Wierzbami
👉 Siedlisko Leluja
👉 Agroturystyka Żabi Raj
👉 Gospodarstwo Agroturystyczne Sielanka-Raciąż
👉 Ale-Wioska
👉 Leśniczówka Paryż
👉 Osiedlisko nad Soną
W jesiennych press tourach MROT udział wzięli influencerzy i dziennikarze publikujący w social mediach, internecie, prasie i radio reprezentujący następujące redakcje:
👌 Super Express Warszawa
👌 Nowa Turystyka
👌 Warszawa i Okolice
👌 InterPressPhoto
👌 Radiospacja
👌 Travelki
👌 National Geographic Traveler
👌 Wiadomości Turystyczne
👌 Rynek Turystyczny
👌 All Inclusive
👌 Świat Podróże Kultura
👌 MotywMedia.pl
👌 Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW
👌 Vistula University
👌 Moda na Mazowsze
👌 Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
Dziękujemy za udział i czekamy na publikacje o mazowieckiej wsi – atrakcyjnej, bezpiecznej i gościnnej 😉
Zadanie publiczne pn. „Mazowiecka Wieś – atrakcyjna, bezpieczna, gościnna – wsparcie rozwoju i promocja turystyki na obszarach wiejskich na Mazowszu” dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą umową nr 2023/0012/0118/UDOT/DT/BP z dnia 22 maja 2023 r.
Zdjęcia: Archiwum MROT