Absolwentka dwóch kierunków (obsługa ruchu turystycznego i zarządzanie w turystyce) Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Nagrodzona przez Ministra Gospodarki i Pracy za najlepszą w Polsce pracę magisterską w dziedzinie gospodarki turystycznej.
Posiada kompleksowe doświadczenie w zakresie tworzenia oferty turystycznej (kilka lat pracy w touroperatorskich biurach podróży) i zarządzania procesami tworzenia marek i produktów turystycznych (koncepcje kreacyjne, koncepcje marek, wizualizacji i oznaczeń) oraz zarządzania projektami i zespołami ludzi (m.in. w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki).
W MROT zajmuje się projektami rozwoju i komercjalizacji produktów turystycznych w woj. mazowieckim. Koordynowała i współtworzyła serię wydawniczą przewodników turystycznych oraz powstanie infrastruktury informacyjnej woj. mazowieckiego w obszarze trzech szlaków (Szlak Książąt Mazowieckich, Szlak Chopinowski, Szlak Bitwy Warszawskiej 1920) w ramach realizacji unijnego projektu „Szlaki dziedzictwa kulturalnego Mazowsza” – wyróżnienie w Konkursie Róża Regionów 2015 – jako jeden z najlepszych przewodników regionalnych wydanych w Polsce w 2015 r.
e-mail: r.konewecka@mrot.pl